CRITERIS DE SELECCIÓ D’ALUMNES EN MOBILITATS DE LLARGA DURADA ERASMUS+

Es fan públics els Criteris de Selecció de 4 alumnes en mobilitats de llarga durada ERASMUS+ pel curs 2022-23, un cop aprovats per Claustre i Consell Escolar.  Les persones interessades poden consultar tota la informació i baremació en el següent arxiu:

CriterisSeleccioAlumnes_Llarga Durada

Recordem que la convocatòria está oberta als alumnes que actualment fan 4 ESO al nostre centre i que estaran matrículats a 1r de Batxillerat a l’Institut Jaume Callís el curs vinent 2022-23.

Nota: La data límit pel lliurament de la carta de motivació i els certificats és el 29 d’abril.

Nota 2: Arxiu en word: Compromís d’Acollida d’un/a alumne/a italià/na, per signar: compromis acollida italians