A l’atenció de les famílies

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, desitjar que estigueu bé.

En segon lloc, informar-vos de en quin punt estem.

Després del 13 d’abril els centres escolars tindrem noves informacions sobre el tercer trimestre, ara bé el que està clar és que s’iniciarà en confinament.

Les instruccions que teniem  fins ara eren que calia continuar l’activitat lectiva però amb tasques avaluables (avaluació formativa i prou) i no qualificadores, aquest punt ha canviat.

Això implica que l’alumnat haurà de rebre classes i haurà de fer tasques que comptaran  per a l’avaluació qualificadora. Per a que tot l’alumnat pugui continuar el seu l’aprenentatge, el claustre de l’Institut Jaume Callís aquests dies s’està organitzant i està adequant l’activitat lectiva i tutorial a la nova situació.

La  setmana del 13 d’abril es faran les reunions pertinents per a organitzar el tercer trimestre des de tots els àmbits: lectiu, organitzatiu, tutorial, etc. D’aquestes trobades es derivaran les línies mestres que es seguiran per a donar la màxima i la millor atenció possible al nostre alumnat i famílies. De tot el que acordem s’informarà puntualment. Demanem que consulteu perìòdicament els correus i la web del centre.

El curs no s’ha acabat. Tots hem de continuar treballant-hi , el professorat i l’equip directiu tenim molt present que la situació és difícil però entre tots ens en sortirem.

Per damunt de tot cuidar-nos però recordant que l’educació és vital per a ser part activa de la societat.

Bones vacances.

Molt cordialment,

Equip directiu i claustre de l’Institut Jaume Callís.

Vic, 9 d’abril de 2020