Difusió a nivell europeu del projectes eTwinning de l’Institut Jaume Callís

Aquests darrers dies, hem tingut l’oportunitat de fer difusió de projectes eTwinning realitzats per alumnes del nostre centre des de ja fa uns quants anys, però especialment el projecte CLIMATE CHANGE IS A POLITICAL CHOICE, en el qual participen alumnes de 4t ESO juntament amb alumnes d’instituts de Creta, Portugal i Istambul.

Aquest any el canvi climàtic és el tema prioritzat per la Unió Europea per tal que els centres realitzin projectes, ja siguin eTwinning o bé Erasmus+.

Aquí teniu un petit recull dels tres webinars (seminaris online):

1) Divendres 13 març a un webinar tipus teachmeet organitzat per European Schoolnet de Brussel.les: http://fcl.eun.org/fcltalks,

2) Dimarts 31 de març , un online seminar a etwinning live organitzat per l’agència nacional Etwinning sobre projectes en curs sobre el canvi climàtic i desenvolupament sostenible,.Es va explicar el projecte CLIMATE CHANGE IS A POLITICAL CHOICE juntament amb altres dos projectes, un d’un centre de Múrcia i un altre d’Astúries.

3)  Divendres 3 d’abril, webinar organitzat per el Servei Central eTwinning de Brussel.les, amb la presentació de projectes relacionats amb el medi ambient i canvi climàtic realitzats per l’Institut Jaume Callís. Prop de 200 docents hi van assistir.