Videoconferències amb els alumnes turcs i portuguesos

El 18 i el 25 de novembre, alumnes de 4t ESO participants en el projecte eTwinning CLIMATE CHANGE IS A POLITICAL CHOICE, van tenir l’oportunitat de conèixer els seus socis portuguesos, de la ciutat de Guarda, i els turcs, d’Istambul.

En les dues videoconferències, els alumnes van poder interactuar amb els membres dels mateixos grups de treball internacionals del projecte. En aquesta primera presa de contacte, es van poder conèixer una mica millor.

Malgrat la mala qualitat de la conexió en la videoconferència amb els alumnes de Portugal, les dues trobades en línia van ser un èxit i van quedar ganes de repetir, i també fer-ne una altra amb el centre de Creta.

Per a més informació sobre el projecte: https://agora.xtec.cat/iesjaumecallis/portada/nou-projecte-etwinning-sobre-la-politica-del-canvi-climatic/

des de l’escola portuguesa
alumnes turques