Nou projecte eTwinning sobre la política del canvi climàtic

Aquest curs 2019-20, 60 alumnes de 4t ESO prendran part en un projecte europeu eTwinning anomenat “CLIMATE CHANGE IS A POLITICAL CHOICE”, juntament amb alumnes de 3 centres:

LOCALITZACIÓ  DELS CENTRES

Durant tot l’any, els alumnes es coneixeran i treballaran sobre la crisi climàtica, especialment sobre les polítiques envers la problemàtica, tant en els seus propis països com a nivell mundial. S’analitzaran els discursos, els acords… presos durant les diferents cimeres globals, començant per la UN Climate Change Summit que té lloc aquest cap de setmana a Nova York.

Podeu veure la planificació del projecte en aquesta infografia:

Esperem que els nostres alumnes gaudeixin i aprenguin sobre els països i cultures dels seus socis, i sobre aquest tema que està de tanta actualitat.