PROJECTE ETWINNING I VIDEOCONFERÈNCIA AMB ISTAMBUL

Alumnes de 4t ESO del nostre institut estan participant en un projecte colaboratiu europeu eTwinning. El projecte es titula Let’s be Sherlock i es realitza amb instituts de Creta, França i Turquia. A través de resolució de casos, els alumnes han d’investigar sobre diferents temes. Aquest primer trimestre els alumnes han descobert qui són els seus socis a través d’uns pòsters amb avatars i descripcions, i també sobre imatges de les escoles, ciutats, regions i països en grups col.laboratius. També s’està fent un concurs de logotips pel projecte i s’ha fet una avaluació inicial sobre les expectatives del projecte i sobre el coneixement sobre Sherlock Holmes i l’autor de les històries Sir Arthur Conan Doyle. Ara també estem descobrint sobre es celebren les festes de Nadal i Cap d’Any en els diferents paÏsos.

També hem fet una viideoconferència amb els alumnes turcs de l’institut d’Istambul , el Beylikdüzü Vali Muammer Güler Sosyal Bilimler Lisesi en la qual els alumnes  han pogut conèixer i parlar amb els socis turcs del projecte.

Aquí teniu diferents captures de pantalla de les activitats del projecte i de la videoconferència amb Istambul.