Projecte de la Fundació Impulsa: la orientació vocacional dels estudiants

Us fem arribar la proposta de la Fundació impulsa!

Per més informació podeu consultar la seva web.

Benvolgut/da,

Des de la Fundació Impulsa ens agradaria comunicar-li el nou projecte que iniciem juntament amb la Fundació Bertelsmann: la orientació vocacional dels estudiants.

Amb els nostres dos anys de vida, hem vist la importància de veure la orientació com un procés continu a les persones per tal d’aconseguir la millor versió d’un mateix i per unificar el lligam entre el centre educatiu i casa.

Hem iniciat un nou projecte el qual consisteix en la realització d’Orientació Vocacional per a pares, mares, tutors i/o tutores. En aquesta sessió aportarem eines per tal de poder facilitar la identificació de les vocacions, preferències i habilitats dels alumnes i que aquestes es puguin adequar a les seves expectatives laborals.

Mitjançant aquest projecte, pretenem incentivar les qualitats de l’alumne per tal d’enfocar el seu futur estudiantil i professional cap a les capacitats i motivacions personals. Per poder complir aquest objectiu és necessari un treball conjunt amb les famílies.

Et convidem a la propera formació d’Orientació Vocacional que realitzarem el proper dijous 9 de març a les 19.30h a l’Edifici El Sucre (C/ Historiador Ramon d’Abadal i Vinyals, 5). Informem que l’activitat queda oberta a totes les famílies dels alumnes de 3r i 4t d’ESO però que és essencial la inscripció per poder-hi accedir. En cas que superem el límit d’inscripcions, 20 persones, realitzarem automàticament una altra sessió.

Fins aviat!

———-
DIA: Dijous, 9 de març de 2017
HORA: 19.30h
LLOC: Edifici El Sucre (C/ Historiador Ramon d’Abadal i Vinyals)
DURADA: 1.00h aproximadament
———
És necessari inscriure’s a la sessió.