TALLER SHARE DELS MOSSOS D’ESQUADRA

Durant el tercer trimestre, l’alumnat de 1r de Batxillerat i dels CFGM de TAPSD i SMX ha assistit a les xerrades del taller Share organitzades pels Mossos d’Esquadra. Van ser uns tallers on es va incidir en la protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i a la pròpia imatge.
En primer lloc, l’alumnat va visualitzar un curtmetratge, la finalitat del qual va ser conscienciar el jovent sobre els perills i conseqüències de la publicació de continguts personals d’altres persones a les xarxes socials. Tot seguit, es van fer grups i es va realitzar una activitat molt dinàmica que va consistir a comentar els valors transmesos pel vídeo i posar en comú les opinions i idees que sorgien sobre aquest assumpte. Durant aquest procés, es va reflexionar sobre diferents aspectes relacionats amb el tema treballat com ara el sexting, grooming, bullying i el dret d’imatge.

Taller Share (1BATX, 1TAPSD, 1SMX)