EL TNC PRESENTA DESDÈMONA

Dimecres, 22 de febrer, els alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a la representació de Desdèmona, una versió d’Otel·lo de Shakespeare, al TNC de Barcelona.
La companyia Alba Sarraute & Les Ofèlies van utilitzar el circ, les acrobàcies, la música i el cos per crear un conjunt d’imatges carregades de poesia i explicar Otel·lo des de la mirada de Desdèmona.
L’alumnat es va submergir en els aspectes més dramàtics de la condició humana sense deixar de banda les rialles.
Abans de veure l’obra, l’alumnat va treballar un dossier sobre l’obra i van realitzar una activitat artística proposada per la companyia de teatre perquè donessin veu a les emocions. En el cas d’Otel·lo, va girar al voltant de la gelosia i de la manipulació psicològica. Esclaus de l’odi de la Carla Álvarez Freixas va ser present a l’escenari del TNC i l’alumna va tenir l’oportunitat de compartir amb les actrius i el públic el sentit de la seva creació artística.

Teatre Desdèmona (1BATX)