EL SOL ES PRESENTA A L’INS GUINOVARDA

Dimecres, 1 de febrer, l’alumnat dels cicles formatius de Tècnics en Atenció a Persones en Situació de Dependència (TAPSD) i de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) van assistir a una xerrada sobre el Servei d’Ocupació Laboral de Piera (SOL).
La xerrada informativa va servir per apropar-los a tot el que s’ofereix des d’aquest servei. Se’ls va informar que, des de La Bòbila, poden consultar el catàleg de prestacions per desocupació, obtenir informació de cursos de formació i ofertes de treball… També se’ls va dir als alumnes que podien sol·licitar assessorament individual i realitzar tallers de recerca de feina.
Se’ls va explicar totes les prestacions que podien tenir al seu abast si feien ús d’aquest servei: equips informàtics i internet gratuïta per accedir a borses de treball, taulell d’ofertes de la comarca i comarques properes, informació de l’oferta formativa existent…
L’objectiu de la xerrada va ser conscienciar els alumnes de la importància que és tenir una bona orientació i formació.

SOL Piera (TAPSD i SMX)