VAGA ESTUDIANTS 16/11/23

Hi ha una vaga d’estudiants convocada pel dijous dia 16 de novembre:

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga segons la normativa vigent.

Han demanat fer la vaga seguint el protocol establert pel centre i, per tant, poden fer-la: 3r d’ESO A,B,D, 4t d’ESO A,C,D, 2n Batxillerat A, 1r i 2n TAPSD,  SMX 1A, 2A, 2B, 1r i 2n SCOM i PFIs.

No han demanat la vaga i per tant NO poden fer-la: 3 ESO C, 4 ESO B i E, 1r BATX A,B,C, 2n BATX B i 1r SMX B

Recordem que el dret de fer vaga és individual i que malgrat que el grup classe hagi decidit donar suport a la vaga, cada alumne i família pot decidir si exerceix aquest dret i, per tant, si assisteix a classe o no, sempre que el seu grup tingui la vaga autoritzada.

Els alumnes de 3r ,4t d’ESO  i SCOM necessiten autorització dels pares, mares o tutors legals per poder justificar aquesta falta com a vaga, per tant, s’haurà de justificar  preferiblement a través d’ieduca als tutors/es o via mail també als tutors, en cas contrari constarà com a falta no justificada.

Les classes pels alumnes que assisteixin al centre es duran a terme amb normalitat. El professorat pot decidir si avança o no matèria, però no es pot perjudicar de cap manera la nota dels alumnes que exerceixen el dret a vaga.

El servei de transport funcionarà amb normalitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *