VAGA ESTUDIANTS DIJOUS 16 DE DESEMBRE

Hi ha convocada una vaga d’estudiants per dijous dia 16 de desembre del 2021.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga, segons la normativa vigent.

Han demanat fer la vaga seguint el protocol establert pel centre:

• Tots els grups de 3r d’ESO excepte 3rF
  • Tots els de 4t d’ESO
  • 1r i 2n de TAPSD i 1r SMX
  • 1r Batxillerat A,B i C i 2n de Batxillerat A

No han demanat fer vaga i per tant NO poden fer-la: 3r ESO F, 2n SMX, 2n Batx B i C, SCOM i els dos PFIs

Recordem que el dret de fer vaga és individual i que malgrat el grup classe hagi decidit donar suport a la vaga, cada alumne i família pot decidir si exerceix aquest dret i per tant si assisteix a classe o no sempre que el seu grup tingui la vaga autoritzada.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO necessiten autorització dels pares, mares o tutors legals per poder justificar aquesta falta com a vaga, per tant s’haurà de justificar als tutors/es preferiblement a través d’ieduca, en cas contrari constarà com a falta no justificada.

Les classes pels alumnes que assisteixin al centre es duran a terme amb tota normalitat. El professorat pot decidir si avança o no matèria, però no es poden dur a terme activitats avaluables.