PAS A PAS VERS L’ESCOLA VERDA

La comissió EspaiVerd de l’institut, amb la col·laboració de tota la comunitat educativa, té marcats uns objectius a curt i llarg termini per aconseguir ser una escola verda. Els objectius per a aquest curs són: reduir el rebuig al centre i mantenir el centre net. I per al proper, eliminar el paper d’alumini i els tetrabriks. Aquest curs per disminuir aquests materials de rebuig s’ofereixen alternatives com portar un boc ‘n’ roll o una bosseta de roba i utilitzar ampolles reutilitzables.
Per conscienciar de la importància de la sostenibilitat ambiental i del reciclatge, al vestíbul de l’institut, es poden trobar notícies de medi ambient, tríptics informatius sobre el canvi climàtic, la dieta Keto…
La feina ben feta de l’institut queda confirmada amb el certificat d’escola saludable i el d’estalvi de paper (1.737 kg) gràcies al projecte de reutilització de llibres.