HORARI LECTIU I D’AUTOCARS

FINS EL 15 DE JUNY INCLÒS:

Horari de classe i autocars de 8 a 14:30 h.

16 i 17 DE JUNY:

Horari de classes de 8 a 13 h.

Horari autocars a la sortida: 13:45 h. Des del Consell Comarcal ens informen que no ha estat possible fer passar els autocar a les 13 h. i passaran a les 13:45 h.

Hi ha la possibilitat d’esperar l’autocar de 13 a 13:45 dins el centre, a les aules d’estudi, per indicació dels pares portant l’autorització amb la creueta marcada o a petició dels alumnes.

Les autoritzacions s’han repartit en paper als alumnes. Si la voleu descarregar podeu fer-ho clicant aquest enllaç.

18, 21 i 22 DE JUNY:

Horari del centre de 8 a 13 h.

El alumnes que portin l’autorització o si un familiar els passa a buscar, podran sortir del centre quan acabin els exàmens i abans de les 13 h. No es pot entrar i sortir de l’institut, si es surt amb autorització ja no es pot tornar a entrar.