Festa de Nadal del Guinovarda

El passat divendres dia 20 de desembre, l’institut Guinovarda, tot guarnit amb garlandes i desitjos nadalencs, va celebrar la tradicional festa de Nadal i la fi del primer trimestre amb l’elaboració d’una sèrie de tallers i manualitats de caràcter nadalenc per als més petits del centre, i amb una intrepidant gimcana per a 3r i 4t d’ESO, a càrrec de l’alumnat més gran, organitzada per la voluntariosa i pacient Ana López M.

A més, l’alumnat de 4t d’ESO ens va delitar amb les menges, dolces i salades, que van vendre al seu bar per tal de recaptar fons per al viatge de final de curs.

Finalment, tot el centre, coordinat pel departament de ViP, va construir una figura humana que representava un estel nadalenc. Tot plegat, una festa memorable per acomiadar un any que acabava i per rebre amb força aquest 2020 que tot just acaba de començar.

Festa de Nadal 2019