BEQUES DE TRANSPORT ESTUDIS POSTOBLIGARORIS (BATXILLERAT, TAPSD I SMX)

’’Ajuntament de Piera ha aprovat una nova línia d’ajuts destinats a alumnes d’estudis postobligatoris per tal de fomentar la continuïtat educativa i la igualtat d’’oportunitats

La convocatòria per a l’’atorgament d’’ajuts adreçats a l’alumnat d’’ensenyaments postobligatoris pel curs 2020/2021 publicada al BOPB el  9 juliol de 2021.

Per poder optar a aquestes beques l’alumne haurà d’’estar empadronat i residir a Piera, tenir de 16 a 25 anys, estar matriculat en ensenyaments postobligatoris en un centre docent públic de Catalunya i en totes les matèries curriculars del curs corresponent. D’’altra banda, la distància entre el domicili habitual i el centre haurà de ser superior a dos quilòmetres i no es podran tenir altres titulacions acadèmiques d’’igual o superior nivell. La concessió de l’’ajut dependrà també de la renda familiar anual.

Les sol·licituds s’hauran de presentar, mitjançant model normalitzat, preferentment per seu electrònica abans del 30 de juliol de 2021 junt amb tota la documentació requerida a la convocatòria.

La concessió dels ajuts es farà per ordre de presentació de les sol·licituds, sempre i quan compleixin els requisits establerts en les bases, i fins que s’esgoti el crèdit pressupostari.

Aquí podeu trobar la convocatòria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *