BEQUES DE TRANSPORT (ESO I CFGB SERVEIS COMERCIALS)

L’Ajuntament de Piera, com en els cursos anteriors, vol mantenir el seu compromís amb les famílies del municipi per a minimitzar l’impacte econòmic que el cost del transport escolar suposa.

La convocatòria per a l’atorgament d’’ajuts adreçats a l’alumnat d’’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’’educació infantil usuaris del servei de transport escolar no obligatori gestionat pel Consell pel curs 2020/2021 publicades  al BOPB avui 8 juliol de 2021. Recordeu que les convocatòries d’aquests ajuts sempre es refereixen al curs que tot just acaba. Pel curs 2021-2022, els usuaris hauran de sol·licitar el servei i fer el seu pagament com sempre a l’espera d’una nova convocatòria on podrà sol·licitar l’ajut i, per tant, l’abonament del cost del servei.

La quantia de l’ajut ve referida a les tarifes aprovades pel Consell Comarcal, a partir d’’aquestes, l’ajuntament concedirà el 100% del cost.

Les sol·licituds s’hauran de presentar preferentment per seu electrònica abans del 30 de juliol de 2021. La justificació per al seu cobrament, també  s’haurà de fer preferentment per seu electrònica abans del 30 de setembre de 2021, presentant la documentació acreditativa del pagament del servei referent als tres trimestres i el full de dades bancàries. S’ha de tenir en compte que la persona que  presenta la sol·licitud ha de ser la mateixa que consta en el rebut de pagament del transport escolar i en el full de dades bancàries. Recordeu que heu de presentar dues instàncies: sol·licitud (abans 30 de juliol) i justificació amb els comprovants de pagament del servei  i les dades bancàries (abans 30 de setembre).

La concessió dels ajuts es farà per ordre de presentació de les sol·licituds, sempre i quan compleixin els requisits establerts en les bases, i fins que s’esgoti el crèdit pressupostari.

Aquí podeu veure la convocatòria d’aquests ajuts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *