L’INS GUINOVARDA CANVIA DE MARXA

Dimecres, 5 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO i els de 2n de CFGB van assistir a una activitat educativa anomenada «Canvi de Marxa» al Teatre Foment de Piera.
A l’escenari, dues germanes conversen sobre un accident de trànsit que una d’elles ha presenciat. Aquesta representació va ser el fil conductor per projectar vídeos informatius i escoltar els diferents testimonis verídics d’un policia, un bomber i un membre del SEM que van explicar les seves experiències. També van donar el seu testimoni real una persona que va patir un accident de trànsit i un familiar d’una víctima, que van incidir en les conseqüències que pot arribar a tenir un accident per als afectats i per a la gent més propera.
Sota el lema Educar per a la mobilitat segura, aquest projecte, impulsat per la fundació Mutua de Conductors, vol conscienciar els adolescents de les causes i conseqüències dels accidents de trànsit, fomentar conductes responsables i d’autoprotecció, minimitzar els riscos i vol que el jovent sigui cada cop més prudent i que tingui precaució amb qualsevol tipus de vehicle sense incomplir les normes de circulació.

CDM-49