EL PROGRAMA EFEC IMPARTEIX EDUCACIÓ FINANCERA PERSONAL BÀSICA A L’INS GUINOVARDA

L’11 de gener i l’1 de febrer els alumnes de les optatives d’Emprenedoria i Economia de 4t d’ESO van participar en dos tallers impartits pel Programa Educació Financera i Emprenedora de Catalunya (EFEC). El taller Administrant els teus diners tractava sobre la gestió del pressupost personal i el fons d’emergència i el segon, Els impostos i tu, parlava sobre el servei dels impostos i les conseqüències del frau.
Cada taller començava amb un joc denominat “sabies que…” amb el qual s’introduïa la matèria que s’explicava i durant el taller, es feien activitats que resolien els alumnes.
L’objectiu d’aquests tallers va ser oferir a l’alumnat uns coneixements bàsics sobre educació financera i dotar-los de competències per saber gestionar els estalvis i obtenir avantatges i evitar episodis negatius en el món de les finances.