PAS AL SUPORT VITAL BÀSIC!

Durant la primera setmana d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO i de 1r de Serveix Comercials va participar en uns tallers d’Autoprotecció i suport vital bàsic, organitzats per la Creu Roja, amb la finalitat de saber realitzar els primers auxilis de manera segura, ordenada i eficient.

L’alumnat va aprendre el protocol d’atenció a un ferit, els diferents tipus de lesions (ferides, cremades, fractures, etc.) i com tractar-les, va rebre els coneixements bàsics sobre la reanimació cardiopulmonar (RCP) i quins són els seus passos i cicles.

Amb aquests tallers pràctics, van rebre una formació bàsica i necessària per saber aplicar els primers auxilis sense exposar la seva seguretat i evitant que la víctima sofreixi més danys dels que ja té.

Taller suport vital bàsic (3ESO, 1SCOM)