L’EQUITAT MENSTRUAL ARRIBA A L’INSTITUT

Durant el mesos d’abril i maig, els alumnes de tercer d’ESO i primer de SCOM van participar en un taller sobre equitat menstrual, impartit per professionals del CAP de Piera.
Els van explicar el funcionament dels productes, van aprofundir en què és la menstruació i en els mites i tabús que l’envolten, per tal de desestigmatitzar-la. També va servir per resoldre els dubtes que va plantejar l’alumnat sobre l’ús dels productes menstruals.
El projecte La meva regla, les meves regles és una iniciativa del Govern de la Generalitat amb l’objectiu de formar en educació menstrual el jovent, facilitar-los productes menstruals reutilitzables i que les joves puguin escollir el producte amb què se sentin més còmodes o el que millor s’ajusti a cada dia del seu cicle menstrual, al mateix temps que prenguin consciència de l’impacte ecològic dels productes d’un sol ús.

Taller d'equitat menstrual (3ESO, 1SCOM)