EL PROJECTE TRACTA’M DE TU ARRIBA A L’INS GUINOVARDA

Durant l’inici del segon trimestre, els alumnes de 3r i 4t de l’ESO de l’INS van participar en el projecte Tracta’m de tu. La Maria Moreno, membre del Pla Educatiu d’Entorn de Piera, i tres persones grans van parlar sobre l’envelliment i el respecte que cal tenir a la gent gran.
Aquest curs, hi van participar la Trini, el Josep Maria i el Miquel. A partir de les seves intervencions, van insistir en què en aquesta etapa de la vida encara hi ha temps per aprendre, per cuidar-se i per fer vida social, i deixar de banda la visió negativa de la vellesa, sempre relacionada amb la soledat, la inactivitat i la malaltia.
Aquest projecte finalitzarà amb la presentació d’un espot publicitari al concurs Tracta’m de tu, adreçat a alumnes de 3r i 4t d’ESO dels instituts pierencs.
Tant les xerrades com el concurs pretenen conscienciar els adolescents que no s’ha de maltractar les persones grans i que és molt necessari l’apropament generacional per enriquir-se mútuament.