Projecte “Terror a la xarxa” amb 2n d’ESO

Com cada any, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat en el projecte relacionat amb el llibre Terror a la xarxa, lectura obligatòria del 1r trimestre.

El llibre explica la història d’una nena, la Nerea, el germà de la qual ha desaparegut, igual que una sèrie d’adolescents de la ciutat. Al darrere de les desaparicions hi ha la secta Koruki Ya, que pretén acabar amb la tecnologia al món.

El llibre, força entretingut i atractiu per l’alumnat, serveix de base per a la realització d’un conjunt d’activitats relacionades com la visita a la biblioteca municipal de Piera, on es participa en una xerrada sobre l’obra i se’n proposa la realització d’un book trailer per equips.

Més avant, hi haurà una conferència/col·loqui online amb els dos autors de Terror a la xarxa, i l’alumnat tindrà ocasió de fer-los preguntes i comentar-los els seus dubtes.

Terror a la xarxa, 2n ESO