PARLEM DE SEXUALITAT!

Durant el primer i segon trimestres, els alumnes de 2n i 3r d’ESO i 1r de Serveis Comercials van assistir a un taller educatiu sobre sexualitat, organitzat per professionals del CAP de Piera.
Els continguts que es van treballar van ser els canvis puberals i les expressions sexuals,  l’autoconeixement i cura del cos, les habilitats de comunicació i de respecte, els mites, les pors i els tabús.
L’alumnat hi va participar amb diferents dinàmiques per tractar els conceptes que es van treballar: la pubertat en els nois i les noies (canvis físics i mentals), l’aparell reproductor masculí i femení, pluja de paraules relacionades amb la sexualitat,…
Amb aquests tallers, es vol fomentar la sexualitat sana i responsable i orientar l’adolescent davant dels canvis en el pas de jove a persona adulta.

Taller sexualitat (23ESO-1SCOM)