TALLERS D’EQUITAT MENSTRUAL

Els dies 5 i 12 de març, l’alumnat de primer d’ESO va participar en un taller sobre equitat menstrual, impartit per professionals del CAP de Piera.
Els van explicar com funcionen els productes, què és la menstruació i quins mites i tabús giren al seu voltant. El taller també va servir per resoldre els dubtes plantejats pels alumnes sobre l’ús dels productes menstruals.
El projecte La meva regla, les meves regles és una iniciativa de la Generalitat que té com a objectiu formar en educació menstrual el jovent, facilitar-los productes menstruals reutilitzables i que les joves puguin escollir el producte amb què se sentin més còmodes o el que millor s’ajusti a cada dia del seu cicle menstrual, al mateix temps que prenguin consciència de l’impacte ecològic dels productes d’un sol ús.

Taller equitat menstrual (1ESO)