LA MALETA SOLIDÀRIA ENTRA A ESCENA

Dimecres, 26 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO van visitar La Casa del Teatre Nu a Sant Martí de Tous. Els alumnes van gaudir de l’obra “La Maleta” i van visitar el Centre Humanitari de la Creu Roja perquè aprenguin més sobre solidaritat i migració.
Després de veure l’obra, els alumnes van realitzar un taller que els va conduir a reflexionar sobre les fronteres i la immigració i van fer una visita guiada al Centre de la Creu Roja, on van conèixer què és la cooperació internacional i, a través d’unes ulleres de realitat virtual, van saber com és la situació de les persones refugiades.
Amb el projecte «Teatre de prop», el Teatre Nu pretén fomentar i formar en valors l’alumnat de les escoles i instituts que visiten la seva Casa. Aquest cop ho van aconseguir vinculant la seva obra de teatre amb una visita al centre d’ajuda internacional de Tous.

Teatre Nu (1ESO)