Una activitat entranyable al Guinovarda

El passat 24 de Gener, la Clàudia, alumna de 1r de Batxillerat-C va dirigir la seva sessió d´E.F. a tot el grup, tal i com recull el currículum de l´assignatura d´Educació Física.

L’especialitat que es va preparar, dintre del contingut “Expressió Corporal”, va ser la de balls de saló, més concretament: bachatango, merengue, cumbia i tango.
Dintre de les condicions del treball està la possibilitat de portar qualsevol mena de suport per afavorir el millor desenvolupament del contingut. Aquest dia, la Claudia es va fer acompanyar d´un excel.lent professional, el Rafa Ortega, president de l´Associació de Ball Ainhoa.
Aquesta fundació va ser fundada per en Rafa l´1 de Maig del 2011 juntament amb Agustin Casas, amb la finalitat de gaudir del ball i fer gaudir del ball sense límits d´edat.

Per cert, cal dir que el Rafa és l’avi de la Clàudia i també de l´Abril, totes dues alumnes del Guinovarda.

Vam passar una estona fantàstica, gaudint una vegada més de tots els valors que recull l´assignatura d’Educacií física i ,encara més veient, aquesta lliçó de vida.

Gràcies, Claudia, per compartir amb nosaltres aquest moment; gràcies a tot el grup/classe per la seva implicació i, sobretot, MOLTÍSSIMES GRÀCIES, Rafa, per ensenyar-nos tantíssim (i no únicament a ballar).

Sessió de ball a E.F, 1rBatx