I SI PROVEM A L’ESTRANGER?

Durant el mes de març, l’alumnat de Batxillerat i de segon de CFGM de l’INS Guinovarda van assistir a un taller sobre Mobilitat Internacional, organitzat per l’Oficina Jove de l’Anoia.
El taller va ser dirigit per una tècnica de joventut de l’OJ que va oferir-los informació, orientació i assessorament sobre viatges i estades a l’estranger (camps de treball, intercanvis, voluntariat, estades d’estiu, turisme alternatiu…), ja sigui per motius acadèmics, laborals o d’oci.
L’activitat va ser molt dinàmica i l’alumnat va intercanviar inquietuds i experiències amb la formadora i van poder recollir tot un ventall d’informació i ampliar coneixements i experiències úniques.
L’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer aquest recurs que s’ofereix a la comarca de l’Anoia i resoldre qualsevol dubte sobre què haurien de fer si algun cop volen estudiar a l’estranger.

Mobilitat internacional (12BATX, 2CFGM)