E-Twinning i “Chemistry in everyday’s life” a 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO de l’AG “Chemistry in everyday’s life” participen amb el projecte E-Twinning. Aquest projecte promou la col·laboració escolar entre estudiants del nostre centre i un centre de Turquia, França i Itàlia fent pràctiques de laboratori i compartint-les amb llengua anglesa.

De moment han començat els alumnes de 2nA i hi participaran els diferents grups de 2n d’ESO al llarg del curs.

En l’última sessió els alumnes van comprovar què passava amb el color verd que dona la clorofil·la de les mongetes tendres quan les fem bullir amb bicarbonat i, per una altra banda, amb vinagre. El resultat és espectacular… el medi àcid degrada la clorofil·la totalment i el medi bàsic n’evita la seva degradació deixant-les d’un verd molt intens.

També van preparar gelatines de diferents tipus per la següent sessió. Què acabaran esbrinant de la química de les gelatines?

Si voleu veure més fotografies cliqueu aquí.