Xerrades informatives: Fires de l’Estudiant, Batxillerat i Beques

El passat dilluns 28 de març, els alumnes de 4t d’ESO van assistir a les xerrades informatives sobre Les Fires de l’Estudiant, el batxillerat i beques que la Queralt Cortina, tècnica del Consell Comarcal del Berguedà, va venir a fer al centre.

Durant la xerrada, es van explicar esdeveniments diversos; alguns ben propers com la primera Fira de l’Estudiant i l’Ocupació que tindrà lloc els dies 7, 8, 9 i 10 d’abril a l’antiga fàbrica tèxtil de Cal Metre a Gironella i que pretén promoure la innovació i l’emprenedoria entre l’alumnat de la comarca i ser un punt de trobada i intercanvi amb teixit empresarial per tal que ambdós es puguin beneficiar.

Seguint amb aquest tema, la Queralt ens va parlar de la Fira de l’Estudiant de la Catalunya Central, un espai d’orientació acadèmica, formativa, ocupacional que dona un pes específic a l’oferta educativa de les comarques del Bages, Berguedà, Moianès i Solsonès. Aquest 2022  la Fira de l’Estudiant celebra la seva 30a edició, una edició que com les anteriors està marcada per la pandèmia i les restriccions que aquesta ens imposa. Així doncs, un any més la Fira serà virtual i la podreu visitar fins al 8 d’abril al següent link: https://www.firaestudiant.cat/

Igualment, ens va parlar extensament de diversos programes de beques en els quals alumnes i famílies podríeu estar interessats. Per aquest motiu, l’AFA de l’institut ha organitzat una nova xerrada presencial sobre aquest tema el proper dimarts 5 d’abril a les 19.30h a la Biblioteca del nostre centre, adreçada a les famílies dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat.