Sortida a la plaça Sant Pere

El dijous 3 d’octubre ela alumnes de 1r d’ESO van participar a una l’activitat organitzada dins la programació de la Berga bolet 2019 i concretament del Parc Natural del Cadí Moixeró.
Van poder aprendre com es gestiona un Parc a partir d’un divertit joc de rol on els alumnes van haver d’interpretar diferents papers i arribar a un acord, moltes vegades, no de manera fàcil. També van elaborar una xarxa tròfica humana i van poder comprovar què passa quan hi ha algun desequilibri en les espècies que la formen.