Recollida de claus dels armariets

Benvolgudes famílies.

Per poder tenir un armariet a l’institut per desar objectes cal ser socis de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes).
La quota de socis es renova cada curs i és una sola quota familiar de 20€
independentment dels fills/es que tingueu al centre.
Si heu fet la comanda de llibres a Iddink ja us han cobrat aquesta quota i per tant sou socis. L’armariet és opcional i es cobra apart de la quota de socis de l’AFA.

Els alumnes que van reservar l’armariet quan van fer la comanda de llibres a Iddink, poden passar a recollir la clau a partir del dilluns dia 4 de setembre per la biblioteca de l’institut de 9 a 13h. No cal portar rebut, ja us ho van cobrar tot al fer la comanda.

Si no l’heu reservat en fer la comanda i en voleu un, cal fer el pagament al següent número de compte de 32€ (12€ de lloguer + 20€ de dipòsit que us seran retornats a final de curs quan feu la devolució de la clau). Cal portar el rebut del banc d’aquest pagament en el moment de recollir la clau, NO S’ENTREGARÀ CAP CLAU SENSE EL REBUT.

BBVA ES36 0182 8808 9402 0009 3299

Si no sou socis de l’AFA i voleu armariet o senzillament ser socis, podeu fer el pagament al mateix número de compte i portar el rebut a la biblioteca.
Quota de socis 20€ + (opcional) Armariet 32€ = 52€

Els armariets són individuals i cada usuari té la seva clau, la persona responsable de la biblioteca en té una de reserva. En cas de trencament o pèrdua de la clau no es tornarà el dipòsit a final de curs. NO ESTÀ PERMÈS FER CÒPIES DE LA CLAU, NO S’ACCEPTARÀ CAP CÒPIA.