GUAITES DE 3r ESO

Els alumnes de l’optativa dels guaites de tercer d’ESO ja estan formant-se. Hem realitzat jocs cooperatius per tal de treballar el valors com la cooperació i el respecte pels altres.

Aquests alumnes formen part de l’equip de convivència de l’institut i es formen com a guaites per prevenir i eradicar tot tipus d’assetjament. A més, també ajuden a que hi hagi un bon clima al centre realitzant algunes activitats amb els alumnes de primer d’ESO.

En breu els podrem veure fent el servei a la comunitat a les hores del pati de l’institut.

Tots ells formen un bon equip!