Física al Tibidabo a 2n d’ESO

A través de l’Activitat Didàctica Ciència, Tecnologia i Medi Ambient a l’entorn del Tibidabo els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut el passat 17 de maig van tenir la possibilitat d’estudiar els conceptes més feixucs de física a través d’un dossier elaborat al mateix Parc, en el qual es combinen els càlculs amb la pràctica a les mateixes atraccions.

Al llarg del matí, l’alumnat va poder pujar al Vaixell Piratta, el Diavolo, als Crash Cars, al Tibidabo Express i a la Muntanya Russa.

Un cop feta aquesta tasca, l’alumnat comprova, tot pujant a l’atracció, els càlculs resultants i els efectes físics i mediambientals que es produeixen a l’atracció i que s’havien explicat i discutit prèviament amb el monitor o la monitora.

Si voleu veure més fotos seguiu el següent enllaç.