AMERICAN DANCES

El passat divendres 22 de novembre, els alumnes de primer i segon d’ESO van poder gaudir d’una sessió cultural en anglès dedicada a balls típics americans. El grup Ludotori Folk, que va conduir aquesta activitat, ens va parlar també sobre la tradició de Thanksgiving que és àmpliament celebrada als Estats Units i que enguany es va celebrar el passat dijous 28 de novembre. Vam poder aprendre vocabulari sobre aquesta festivitat, així com també danses i cançons típiques d’aquest dia i de d’altres.

Des del departament de llengües estrangeres del centre estem molt contents de la bona rebuda que va tenir aquesta iniciativa entre els alumnes. Tots hi van participar activament i gaudir d’allò més.

American dances1 American dances 5
American dances 2 American dances 6