XERRADA DE L’ALUMNAT DE MÀRQUETING AMB LA RESPONSABLE D’ALIANCES CORPORATIVES DE LA GASOL FOUNDATION

Ahir l’alumnat del CFGS de Màrqueting i Publicitat del nostre cicle va poder conèixer de primera mà què és la Gasol Foundation. Es tracta de la Fundació dels germans Gasol que compta amb seu a Catalunya i a Estats Unitats. A la Gasol Foundation centren els seus esforços en les famílies i comunitats amb major risc de patir obesitat infantil. La Responsable d’Aliances Corporatives, la Laia Gilibets, ens va explicar quines tasques porten a terme i quins projectes en concret.

També ens va comentar quina és la relació amb els seus partners i les empreses amb les quals col·labora la Fundació. Després de la xerrada es va obrir un torn obert de preguntes en el qual alumnat i professorat ens vam animar a preguntar a la Laia sobre aspectes més específics, com la relació que mantenen des de la Fundació amb els mitjans de comunicació i les accions de màrqueting que realitzen.

Moltes gràcies a la Laia Gilibets i a la Gasol Foundation. Esperem seguir col·laborant en el futur!

Elena Hernández, professora del CFGS de Màrqueting i publicitat del centre