L’ALUMNAT DE 2n D’ESO PARTICIPA EN EL CONCURS “PINTA LA MARATÓ”

A continuació, podeu veure les imatges dels 3 cartells que han fet els grups de 2n d’ESO per participar en el concurs “PINTA LA MARATÓ”. Els mitjans de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató de TV3, juntament amb el Departament de Drets Socials, han convocat el 23è concurs “PINTA LA MARATÓ”, amb l’objectiu de fomentar la solidaritat i el coneixement dels joves sobre la SALUT MENTAL, que centrarà La Marató 2021. El nostre centre participa cada any en aquesta iniciativa per donar suport a la Marató, que recordem que enguany tindrà lloc aquest proper diumenge 19 de desembre.

2n d’ESO A                                                                                                   2n d’ESO B

2n d’ESO C

1. Judit

Quan s’ajunten una bona causa i la creativitat de l’alumnat, sempre et meravellen la diversitat de propostes, l’enginy i l’art que traspuen.