VICTORIAN BREAKOUT IN THE ENGLISH CLASS

Els alumnes de 4t d’ESO es van convertir en historiadors durant una hora per tal d’esbrinar el secret amagat del breakout de temàtica victoriana en què van participar la setmana passada a classe d’anglès. Per dur a terme aquesta tipologia de joc, l’alumnat va haver de resoldre sis reptes amb l’objectiu d’obrir un cofre codificat amb un cadenat que els va revelar l’inesperat misteri final. L’equip més ràpid de cada classe va rebre una recompensa amb obsequis per a cadascun dels membres del grup com a premi per la seva astúcia i rapidesa. Good job!

Mireia Espert, professora d’Anglès del centre