SORTIDA A LA SALA STROIKA AMB 3r D’ESO

Aquest passat divendres dia 3 de juny vam fer el primer concert de combos a la sala Stroika de Manresa dins el projecte Rock’in gràcies a la dotació d’instruments que l’AFA va comprar aquest curs i al conveni signat amb l’Ajuntament de Sant Fruitós i les Cases de la Música de Manresa. Vam sortir a les 8:30 h de l’institut caminant fins a la sala Stroika, tranquilament a les 10:30 h vam entrar a la Sala i vam començar el concert que entre tot l’alumnat de 3r havien preparat.

Van ser un total de 9 cançons que ens van interpretar igual que si d’artistes professionals es tractés.  L’alumnat va pujar a l’escenari amb llums, fum i un equip de so de luxe. Durant el concert, després de la seva actuació, part de l’alumnat va aprofitar per anar a fer escalada.

Finalment, vam acabar la sortida amb una remullada al parc de la Rosaleda per combatre la calor.

Carles Albors, professor de música de l’institut