TALLER DELS IBERS A 1r D’ESO

Dimarts 28 i divendres 3 de març, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar un taller al centre per tal de conèixer la importància de la civilització ibera, com vivien i com ocuparen el nostre territori, i sobretot, saber quina relació tenien amb nosaltres.

El taller estava dividit en tres parts:

– Una xerrada introductòria en la qual s’expliquen els conceptes previs de l’alumnat i s’introdueixen els continguts que es treballen posteriorment.

– Un treball de recerca entorn de la resolució de 4 problemes o qüestions que es plantegen a l’alumnat. Aquí desenvolupen tasques d’investigació semblants als arqueòlegs. Ho fan a partir de diferents materials didàctics (maquetes, objectes i diferents reproduccions). Amb l’objectiu d’anar descobrint on construïen els poblats, com eren, quins oficis tenien, l’organització social i quins rituals tenien.

– Exposició de conclusions on l’alumnat, com si fos una trobada d’experts, exposen les coses que han après.

Van gaudir i en van aprendre molt!

Montse Reguant, professora de Socials del centre