DONEM GRÀCIES A LES DONES DE LA NOSTRA VIDA

Des de les tutories, i en motiu de la celebració del dia de la dona, l’alumnat del Gerbert ha omplert aquests dies un gran dibuix situat al vestíbul de l’entrada del centre. Aquest dibuix, que en un principi estava en blanc, s’ha anat omplint amb tot de post-it amb missatges dedicats a dones importants a les seves vides. Aquesta iniciativa ha estat organitzada per la Comissió de Coeducació del centre en motiu de la celebració del 8 de març. A continuació, us deixem un recull de fotografies amb alguns dels missatges que els alumnes han escrit.