SORTIDES DE CONVIVÈNCIA DE 2n DE BATXILLERAT

El passat 22 de març tot l’alumnat de 2n de Batxillerat va fer una sortida de convivència per grups caminant. Els alumnes de 2n de Batxibac van anar a Navarcles. Van passar un matí molt agradable i van demostrar que coneixen molt bé l’entorn natural. Van sortir del Llac de Navarcles, van anar a la font de les Tàpies a esmorzar i van acabar dinant a la Colònia Jorba. La caminada va anar acompanyada de jocs i de moments molt simpàtics que els va ajudar a desconnectar.

Per la seva banda, els alumnes de 2n de Batxillerat A i B van fer una caminada circular, cada grup en el sentit invers a l’altre. Varen sortir des de la zona del Bosquet  i varen arribar als Tres Salts del Llobregat d’on gaudiren d’un esplèndid dia per poder parlar, jugar i visitar les diverses Tines que es troben en aquell indret. Tots plegat necessitaven un dia així!

Rafa N. i Marina B. (tutors de Batxibac), Anna D. (tutora de 2n Bat A) i Victòria S. (tutora de 2n Bat B)