SESSIÓ DE CREATIVITAT I DESIGN THINKING AL CFGS

Ahir l’alumnat de 2n del CFGS va fer una sessió de creativitat i de design thinking en el marc de la publicitat. Els nois i noies es van trobar davant d’un bloc de plastilina, a partir del qual, se’ls va demanar que deixessin anar la seva imaginació i comencessin a crear. A partir d’aquí, vam treballar el concepte de pensament lateral, com a base de la creativitat en publicitat, enfront el pensament lògic (o racional).

Per altra banda, vam parlar també del design thinking, com a mètode per generar idees innovadores que es centra en donar solució a les necessitats reals dels usuaris. Aquest mètode prové de la manera en com treballen actualment els dissenyadors de producte.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>