PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE TREBALLS DE RECERCA DEL BAGES I DEL MOIANÈS

Com cada curs, el treball de recerca del nostre alumnat és recopilat en un llibre com a reconeixement i divulgació d’aquestes investigacions tant a dins com a fora de l’àmbit escolar. Es presenta i s’entrega al Museu de l’Aigua i del Tèxtil de Manresa. I aquesta vegada hem pogut gaudir de la conferència que ens ha ofert el conegut matemàtic Joan-Vicenç Gómez i Urgellés, professor de la UPC. Entre altres, ens va fer descobrir la importància de les matemàtiques tant en el món actual com durant la història, ens va fer adonar i sobretot divertir amb el contingut real de “mitja copa de cava”, però sobretot ens va insistir en el reconeixement de l’excel·lència, la creativitat i l’esforç de l’alumnat.

Enguany ho hem tingut difícil a l’hora de triar les publicacions de resums llargs, ja que només en podíem presentar 4. Així i tot, agraïm que des del Centre de Recursos Pedagògics ens donessin la possibilitat finalment publicar-ne 5, un més del que ens pertoca com a centre.

Les publicacions destacades del nostre centre han estat les següents:

Els últims dies a Camprodon per Vinyet Masafont tutoritzat per Eva Luján.

Langage cinématographique et narratif: création d’un scénario à partir d’une histoire vraie d’ Eduard Morales i tutoritzat per Marina Bonilla.

L’éducation actuelle; la clé pour créer l’avenir que nous désirons per Martí Mèrida i tutoritzat per Rafa Nàcher.

Recherche et élaboration d’une publicité per Riham El Harti i Violeta Garcia i tutoritzat per Mireia Casadesús.

L’hameçonnage: l’art de la manipulation dans le monde numérique per Daniel Solana i Jan Mérida i tutoritzat per Anna de las Heras.

A ells i a tot l’alumnat de 2 de batxillerat els agraïm de tot cor que ens ho hagin fet possible.

Rosa Còdul, coordinadora de Batxillerat