L’HORT ESCOLAR

L’hort escolar és una gran oportunitat educativa per treballar hàbits, valors, cooperació, participació i autonomia d’una forma transversal. És una font d’aprenentatge molt important, ja que l’alumnat no només aprèn coneixements sobre les plantes, sinó també valors i compromís personal.

En dos trimestres hem aconseguit un hort ple d’abundància i ja fa setmanes que en recollim els fruits: faves, enciams, cebes, escaroles… Quina descoberta per a molts el plaer de menjar pèsols directament de la pesolera o d’endur-se enciam per a l’amanida de casa. Qui s’ho hauria imaginat!

Mar Puig