PREMI PROTAGONISTES DEL DEMÀ

Dimecres passat, dia 10 d’abril, va tenir lloc la XXI edició del “Premi Protagonistes del Dèmà: Doctor Carles Garriga”, en la qual van participar 4 alumnes de 1r de Batxillerat del nostre centre. Aquest premi és una gran oportunitat per conèixer alumnat d’altres centres de la comarca del Bages i del Moianès i també una jornada per fer activitats diferents a l’aire lliure. Va ser organitzat pel Rotary Club Manresa-Bages a l’espai Masia Les Comes que ens va oferir un marc magnífic per la diada.

Durant el dia, les nostres alumnes, la Mia, l’Ània, l’Aina i l’Emma, van tenir l’oportunitat de sentir diverses ponències impartides per diferents persones. La primera va anar a càrrec de Roc Grandia, antic alumne del nostre centre i ja guanyador de l’edició del 2019 que ens va explicar què està fent ara i com el va ajudar ser el guanyador del Premi. La segona, a càrrec d’Arnau Bosch, cuiner i propietari del restaurant Restaurant Can Bosch de Cambrils, guardonat amb una estrella Michelin i, la tercera, a càrrec de Ramon Teixidor de @especiesteixidor de Sant Salvador de Guardiola.
L’eix transversal de la jornada era el lideratge i l’emprenedoria, així com la creativitat empresarial, el treball en equip i els valors humans que es van treballar a partir de diverses activitats a l’aire lliure.

Des d’aquí volem felicitar les 4 alumnes que van passar el dia a Les Comes i, sobretot, a la Mia Martí que es va classificar com a una de les 8 finalistes que va passar a la final, tot i que no es va emportar el premi, va tenir un reconeixement per part del jurat. Recordem que hi havia 65 estudiants que optaven al Rotary Camp i que, tots i cadascun d’ells, mereixia guanyar-lo perquè la joventut de la Catalunya Central va demostrar tenir un gran nivell.

Moltes gràcies, noies, per la vostra participació i per representar-nos en aquest premi i a l’organització per convidar-nos a gaudir d’aquesta jornada tan profitosa i emocionant!

Ada Guilà