CONDOL PER LA MORT D’UN ALUMNE

Volem expressar i transmetre el més sentit condol per la mort ahir d’un alumne de 4t d’ESO del nostre centre. En aquests moments tan difícils, volem estendre el nostre màxim suport i afecte a familiars i amics. Sabem que cap paraula pot alleujar el dolor que estan experimentant, però esperem que trobin consol en el record dels moments feliços compartits amb ell i en el suport mutu.

Som conscients de la tristesa i la duresa del moment, és per això que ens posem a disposició per a tot allò que calgui i us fem arribar tot el nostre escalf.

Descansa en pau, Rayan.

Tota la comunitat educativa de l’Institut Gerbert d’Aurillac