MURALS PER REIVINDICAR EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA AL GERBERT

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, des d’EVP (Educació Visual i Plàstica), tutoria i amb la col·laboració del claustre hem elaborat uns murals on es recullen imatges d’un seguit de dones treballadores relacionades amb el món dels esports, la cultura, la ciència i l’espectacle per tal de fer-les servir com a referents i donar a conèixer el seu treball a tot l’institut. Al llarg d’aquests dies es podran veure distribuïts per tot el centre. Animem el nostre alumnat a donar un cop d’ull i investigar sobre alguns dels noms que hi trobaran!

Comissió de coeducació del Gerbert d’Aurillac

També adjuntem unes fotografies de les alumnes del CFGS de Màrqueting del centre que han fet per l’Instagram del cicle @gerbertmarquetingipublicitat.