L’INSTITUT ESTRENA NOVA AULA DE MÚSICA

L’antiga cantina de l’institut s’ha convertit enguany en la nova aula de música. L’aula està equipada amb 7 pianos, 12 guitarres, 1 bateria i 13 ukeleles que han estat pagats per l’AFA del nostre institut. En aquest espai s’hi porten a terme totes les classes de música, l’optativa de teatre de 4t d’ESO i el teatre de 1r de Batxibac. L’objectiu del professor de música, el Carles Albors, és començar a formar petits grupets de música des de 1r d’ESO i que a 3r es pugui arribar a fer un concert. La idea és també que es pogués fer en un espai com la sala Stroika de Manresa.

D’altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO està treballant en una cantata basada en el conte de Nadal de Charles Dickens que es representaria al teatre municipal de Sant Fruitós.

Així mateix, a l’optativa de teatre de 4t d’ESO estan preparant una obra de teatre, en concret un musical. La idea és que el mateix alumnat escrigui l’obra. L’objectiu és també que aquest musical es pugui representar al teatre del poble.

A continuació, podeu veure algunes imatges de l’aula de música i d’una classe de música amb alumnes de 3r d’ESO, a més d’uns vídeos dels assajos de l’optativa de teatre de 4t d’ESO (cliqueu a sobre les imatges).