L’ALUMNAT DE BATXIBAC EXPERIMENTA AMB EL CINEMA MUT

En el marc de l’intercanvi amb l’institut francès Jean Giraudoux de Châteauroux, els alumnes de 1r i de 2n de Batxibac conjuntament amb alguns alumnes de 4t d’ESO del nostre institut i de l’INS Navarcles van visitar el Museu del Cinema de Girona el passat 19 d’octubre. Allà van gaudir d’una visita guiada dramatitzada i d’un taller anomenat “Cinema mut: fem de Charlot!”. Una vegada van visualitzar fragments de les pel·lícules més conegudes de Charles Chaplin, i es van familiaritzar amb el seu personatge més conegut universalment, Charlot, van jugar i experimentar. Podeu veure algunes escenes de cinema mut que van gravar amb l’ajuda d’un croma.

Marina Bonilla, professora de Batxibac del centre